VECKANS MINIBLOGG ÄR ..

.. WWW.TYNGST.BLOGG.SE ! Värsta minibloggen, jag lovar. Dom har säkert 10 unika läsare om dagen?
Seriöst ena tjejen Emelie fixade vår design. Den var inte direkt proffsigt gjort haha ? Sen går hon dessutom in och kollar våra besökare. Bara för att vi har bloggat i två dagar och har mer besökare en vad ni har på en månad ? Hahaha, men dom länkade ju vårblogg HA-HA ! Dom är ju båda två små wbs. Dessie & Paow är seriöst deras idoler.
Men nu ska jag vara snälla eftersom ni länkade oss . Här får ni mini fjortisarnas blogg www.tyngst.blogg.se
Såhär skrev mini bloggen som länk till oss ! Garvar ihjäl .. 
http://zuperzkvaller.blogg.se/

Jag hjälpte dom med deras design, det är därför den är rätt lik vår. Men tror dom kommer ändra den , dom ville bara ha den sålänge. Men dom ville iaf ha en länk. Tror dom är tjejer .. ? Iaf två tjejer/killar som leder en skvaller blogg. Tycker den här är mycket bättre än falsksanning är nu . Falsksanning uppdaterar nästan aldrig när hon bytte hemsida till finest ! Så gör som jag läs den här bloggen ! 


Bild tagen zuperzkvaller ! 

Ammi, vet inte riktigt om hon heter Ammi på riktigt. Om någon vet vad hon igentligen heter tipsa mig, lägg en kommentar eller maila oss ! 

Emelie .. Inte wb kissie alltså. Har letat igenom deras arkiv. Hon var ju dessutom platina blond förut -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom är inte alls wbs du är ! !!!

2009-11-09 @ 21:15:23
Postat av: Anonym

SV; Tack !

2009-11-09 @ 21:15:44
Postat av: Anonym

Hon heter säkert Anni , ja lovar ;) <3333 forsätt tjejer / killar heh!

2009-11-09 @ 21:16:39
URL: http://lennea.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! EMELIEH ÄR INTE WNB! DU ÄR! DU KOMMER ALDRIG UPP TILL HENNES NIVÅ! TÖNT!

2009-11-09 @ 21:19:52
Postat av: Anonym

Tss...

2009-11-09 @ 21:45:46
Postat av: Anonym

Om hon hette anni och kallas ammi varför kallas hon inte bara anni isåfall HAHHAHAHAHAHA jag dör avgrav. vad mobbade ni är, ni säger att dom är wnbs, men vafan är inte ni? typ 20 läsare om dagen och härmar dessutom falsksanning med hela skiten omg säger jag bara, get a life

2009-11-09 @ 22:34:08
Postat av: Anonym

hon heter annmargret

2009-11-10 @ 08:16:40
Postat av: Anonym

Haha jävla cpn!

Tror ni att ni är något eller? ;s

Sitt fan heller och säg att dom är wb om ni inte känner dom. Haha jag dööör! Ni på zuperzkvaller tror ni är något va? Eller du eller vafan. Ni är bara för patetiska, hahaaaaaaaa!

Hon var fan heller platina, det är typ hennes naturliga hårfärg -.- och det var jätte blont för att det var solblekt.

Jävla wb-skvaller blogg, ZUPERZKVALLER IN MY ASS :)

PUZZ PÅ ER JÄKLA WBZ HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA

2009-11-10 @ 15:39:26
Postat av: Anonym

HAHAHA, säger jag bara till er som kommenterat -.-

2009-11-10 @ 19:02:02
Postat av: Anonym

om dom är småbloggare vad är ni då?!

2009-11-10 @ 21:53:01
Postat av: Ann-Margret (Ammi) !

Varför bryr du dig vad jag heter?

2009-11-12 @ 18:54:07
Postat av: Anonym

Småsmåsmå töntar. Haha tror ni verkligen vi bryr oss om ni kommenterar. Nej vi är inte kontrollfreaks som '' tyngst.blogg.se '' nu är . Haha säger jag bara !

2009-11-12 @ 19:12:02
Postat av: är med emelie och ammi, helt klart

öh ? vem tror du att du är ? kissie eller ? kanske, eftersom du är så jävla avundsjuk på emelie och ammi, !

hahha, om ni inte bryr er om deras kommentarer, varför svarar du på dom då ? varför ber du om ammis äkta namn ?

hahah, fett dum !

lixom ? vad har du för dig på dagarna ? du sitter och ber om att ngn ska fixa din blogg som bara har 3 unika besökare om dagen, dvs du !

skaffa ett liv, jag tror det finns på life ? gå o fråga, du kan stanna kvar där också !

haha omg säger jag bara .

duären: fjooooortiiiiwwzzzz !

2009-11-12 @ 19:29:41
Postat av: AMMI

emelie har fan aldrig varit platina blond. du känner inte henne du har inte träffat henne, du har bara sätt bilder! Hon har aldrig varit platona blond, vafan snackar du om, ZZZzzzZZ!

2009-11-12 @ 19:35:13
Postat av: josefine

eller hur emelie har varit blond men inte platina blond och jag tycker du inte ska bry dig om vad ammi heter på riktigt

2009-11-12 @ 20:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0