Kissies Storlekstjaffs !

Oj dålig uppdatering? Men som jag brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! 
Ni kanske sätt att det är kaos i bloggvärlden , det sker inte speciellt mycket. Dessie har ju blivit ihop med Leo igen?
Och Paow & Amir slutat bråkat, Babyseniorita skrev att Paow & Dessie var hennes idoler förut, även fast BabySeniorita är äldre än dom. Men i Fokis värld är allt som vanligt. 
Men blev så jävla förbannad på Kissie när jag såg det här ? Hon har köpt ett par byxor/leggins.
& Under bilden skrev hos såklart XS ! Man ser klart och tydligt på lappen på brallorna att det är M ! '' medium '' .
Ni kan till&med zooma in . Men sen efter att ha blivit anklagad av att ha storlek M så la hon ut den här bilden .. 


SÅHÄR SKREV KISSIE SOM SVAR  ! 


SVAR:

 

Det är inte jag som ligger bakom all denna hysteri ang vikt/storlekar, det är ju ni läsare! Det är ni som tjatar om att det är fel av nig att skriva om mina klädstorlekar osv.. Men hade inte ni brytt er, hade mindre av dom andra läsarna ocksp gjort det. Jag tror inte ens folk tänker på det – tills nu!

 

Ni är ju helt besattainte jag. Vissligen är det jag som tränar men det men det är ju fortfarande min kropp? Inte direkt så jag skulle sitta och bli helt besatt av hur någon annans kropp förändras..? Jaja, antar jag ska se det som smickrande ; )

 

 

Man såg ju på bilden innan att XS inte stod på lappen. Kissie kissie missie pissie.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är fet !

2009-11-12 @ 14:49:51
Postat av: Anonym

varför uppdatarar ni inte? :S

2009-11-16 @ 09:35:38
Postat av: Paulina Danielsson

Blondaas mobilnummer: 0761939191



Vet att det står Anton Johansson när man söker på eniro, men det är för att numret är registrat på hans pappa som bor i kiruna.

2009-11-20 @ 09:12:55
URL: http://paow.se
Postat av: linda

UPPDATERA!

2009-11-29 @ 17:25:38
URL: http://buehue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0