UPPDATERAR! JIPPEY

Hej allesammans, saknat mig/oss. Vi vet vi vet, vi har inte bloggat någonting. Det hände ju lite saker med bloggen. Men vi är snart tillbaka, men massor av saftigt skvaller som ni längtar efter va ?

Lite som hänt

- Paulina Daniellson ' PAOW ' är hemma från Thailand och börjar sno dessies vänner. Ballie & Alma
- Dessie var i Idre och krökade och trodde att alla var så avundsjuka på henne
- Amir färgade håret brunt, och nu är han blond .. igen . Ovanligt . Blonda ligan.
- Kissie ska vara med i Wipeout
- Foki är i thailand med Ricky, hon uppdaterar fortfarande bra
- Blondaa har tagit bloggpaus tills 21 december . We dont know why ?


Ser ni hur fläckig hon är i ansiktet, Amir är ju halvutländsk & kissie är brunare än honom.
kanske borde lägga ner med solning och brunpuder kanske?


Dessie var ju i Idre , lägg märke till utväxten på den här bilden

Hon säger att hon är naturligt blond, hennes utväxt är ju fan svart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg äger ju!

2010-05-02 @ 20:45:55
Postat av: Anonym

den där med dessie & henned hårfärg.

Jag har likadant när jag är knallblond så får jag kolsvart utväkt sen bleknar den desto mer den kommer ut & jag blir blond.

Vem säger att hon är just den blond hon är nu som naturlig hårfärg? finns olika blonda färger!

2010-06-22 @ 12:08:21
Postat av: Josefine♥...

Vadå Pissie? Hon sminkar sig inte pissie. :( Hon brukar faktiskt sminka sig snyggt! Men den här gången....nja! :I

Puss på dig!

/Josefine

P.S. Har inte många läsare, kan du hjälpa mig? Du hade i alla fall 2 kommentarer på detta inlägg. Jag har typ....inga! :I Kan du snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snällelliregella hjälpa mig med kommentarer och läsare. Typ skriva i bloggen: Mina läsare är http://zuperjozzan.blogg.se:s läsare?!?

2010-10-12 @ 20:43:05
URL: http://zuperjozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0