PAOW MINUS AMIR = DRAMA

Printscreen från Paows blogg:
Det här skrev Paow om lilla Amir i sin blogg. Lite omoget att hon alltid ska skriva om Amir .. Man märker att hon verkligen inte kommer över honom, snackar bara skit om allt och alla. Såg ni föresten det senaste, hon dissade Aliette i sin blogg '' Aliette = Göteborgsbruden som Amir blivit kompis med '' Skrev att hon var ful för hon var brunnet och hade tjocka lår ? Bara för Paow är anorexi smal? 



Såhär skrev Amir tillbaka som svar till paow / Svar om Paow.



Detta är verkligen den exakta anledningen till varför jag slutade umgås med henne. Jag trodde inte att åldern spelade någon roll men man märker verkligen att bruden är tre år efter mig i utvecklingen. Seriöst, vem sitter och hittar på skit om folk varje gång man blir lite irriterad eller sur? Man har väl gränser för guds skull?
Jag menar, ere inte dags att komma över mig? Sen jag slutade umgås med henne har jag tappat räkningen på antal inlägg hon skrivit om mig. Och jag fattar fortfarande inte dealen? I Göteborg tog hon min hand på en fest och sa att hon saknar mig (jag sa detsamma, skillnaden var att jag menade det), en vecka efter skriver hon skit om mig? Ni fattar va? Jag klarar inte av att umgås med någon vars hormoner far upp och ner som en karusell. Den dagen Paow har mognat till och skaffat vett i skallen, då kommer jag nog kunna prata med henne igen.
Tills dess... skriv vad du vill gumman.
Jag tror inte du själv fattar vad du förlorar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0